Husk at tjekke din spam/uønsket mail mappe - 01. juni 2017

 

Vi oplever, at flere medlemmer har overset vigtige meddelelser, som er landet i deres spam/uønsket mail mappe. Husk derfor at tjekke din spam/uønsket mail mappe når du venter på svar vedr. tilbud, login, indsyn mm. 

 

 

 

Fejlmelding, døgnservice og nøgleservice - 27. april 2017

Vigtig information til alle beboere i B42

Fejlmelding, døgnservice og nøgleservice

Fra 1. maj skal du kun benytte ét telefonnummer når du ønsker at fejlmelde, eller på anden måde skal i kontakt med en inspektør eller områdeleder. Der vil desuden være 2 daglige kontakttidspunkter, hvor vi står klar til at modtage jeres opkald. Vi håber det nye system gør det mere overskueligt, hvor til I skal rette henvendelse, samt sikrer, at I ikke ringer forgæves.

Vi har desuden fået en ny aftale for døgnservice og nøgleservice som erstatter den nuværende falck-ordning. Hvis I har deponeret en nøgle hos Falck skal I selv afhente den. Læs nærmere herunder.

Som en ekstra hjælp vil der blive vedlagt en lille køleskabsmagnet med de 2 fremtidige telefonnumre i jeres postkasse inden den 1. maj.

Vi håber I vil tage godt imod det nye system og forventer det vil give jer en bedre service.

FEJLMELDING, INSPEKTØR OG EJENDOMSSERVICE

SERVICETELEFON

73 42 30 92

Åbningstider for personlig betjening

Mandag-torsdag:                       8:00 - 9:00 og 13:00 - 14:00

Fredag:                                    8:00 - 9:00 og 11:00 - 12:00

Ved akutte opgaver desuden mulighed for personlig betjening via omstillingstryk i hele den almindelige arbejdstid (Man-tors: 8-15 og fre: 8-12).

 

Fejlmelding uden for åbningstiderne for personlig betjening

Der er døgnet rundt mulighed for at fejlmelde på servicetelefonens telefonsvarer ved at indtale en besked.  Der er også mulighed for at skrive en mail på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Både telefonsvarer og mails bliver aflyttet/læst flere gange dagligt. Husk at efterlade navn og telefonnummer.

Akut og uopsættelig skade uden for åbningstiderne

Ved akut og uopsættelig skade er det mulighed for personlig betjening døgnet rundt.

I den almindelige arbejdstid (man-tors: 8-15 og fre: 8-12) benyttes servicetelefonen (73 42 30 92). Vent for omstillingstryk til personlig betjening af en medarbejder i b42’s tekniske afdeling.   

Uden for den almindelige arbejdstid er der mulighed for henvendelse angående akut og uopsættelig skade til vores nye eksterne akutdøgnservice hos ”ELEKTRIKEREN A/S” på 74 42 17 50. Denne døgnservice erstatter vores tidligere døgnservice hos Falck. Vi gør opmærksom på, at udgifter, der opstår som følge af misbrug af ordningen, pålignes den beboer, der er årsag til misbruget.

Nøgleservice

Vores nuværende nøgleservice hos Falck stopper pr. 1. maj og overgår til Elektrikeren A/S. Hvis I har deponeret en nøgle på Falck-stationen (Fynsgade 2, 6400 Sønderborg) skal I afhente den og eventuelt deponere den på ny hos Elektrikeren A/S (Sjællandsgade 18, 6400 Sønderborg).

Vi har lavet en aftale med Falck, så de står til rådighed for afhentning af nøgler mandag den 1. maj i tidsrummet 15-18. Husk at medbringe legimitation. Hvis I ikke har mulighed for at afhente nøglerne på det angivende tidspunkt, skal I komme forbi kontoret senest torsdag den 4. maj og udfylde en fuldmagt, så vi kan hente nøglerne for jer.

Nøgleservice hos Elektrikeren A/S fungerer på samme måde som ved Falck. Hvis man ønsker at deponere en nøgle kan man komme forbi deres kontor i åbningstiden og aflevere den. Hvis man så senere taber sin nøgle eller smækker sig ude, har man mulighed for at afhente sin nøgle ved at møde op på deres kontor i åbningstiden. Uden for åbningstiden skal man ringe på døgnservice nummeret (72 42 17 50) og aftale afhentning af nøgle.    

 

 

Husk, at vedligeholde dine personle data i ansøger-/medlemskartotek - 21. februar 2017

 

Husk, at vedligeholde dine personlige data i ansøger-/medlemskartotek

 

Det er vigtigt at du, som medlem/ansøger, sørger for at vedligeholde dine personlige oplysninger, så som adresse,

E-mail-adresse, telefonnummer m.v.

Ligeledes er det vigtigt - for tildeling af boliger og udlejningsregler - at du holder dine oplysninger ajour,

så som antal voksne og antal hjemmeboende børn under 18 år.

På vores hjemmeside www.B42.dk under Selvbetjening og Login kan du se og vedligeholde dine personlige oplysninger.

Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os pr. telefon eller mail.

 

 

Stormflod den 4. januar 2017 - 05. januar 2017

Den 4. januar 2017 var der stormflod i Sønderborg, og boligforeningen B42 var klar og parate da vandet kom. 

IMG 3172

IMG 3178

IMG 3182

IMG 3196

IMG 3198

Opkrævning af tv pakke 1 - 01. januar 2017

 

OPKRÆVNING AF PAKKE 1

Opkrævning på pakke 1  er nu overgået til DOA, her ved årsskiftet, således, at B42 ikke mere opkræver for tv-pakken.

DOA oplyser, at den første opkrævning på deres tv-pakker, bliver samlet for januar og februar og først bliver udsendt sidst i januar måned.  

Se alle programændringer og sidste nyt på DOAs hjemmeside: www.doa.dk

 

 


Vi bruger cookies!
For at du kan søge boliger via hjemmesiden, skal du tillade cookies
Læs om cookies her Fint, brug cookies.
Fortsæt